Teised meist

Teised meist

Eero Erastus, ettevõtja:

Ostsin Teie “Prantsuse keel algajatele” ja see on nüüd selge. Minu arvates on see täitsa tore õpik. Autoga sõites saab aega kasulikult kulutada.

Helena Laus, AS Rautakirja Estonia personalijuht:

Oleme Adelantega teinud koostööd aastast 2007 keeleõppe valdkonnas nii individuaalselt kui gruppidele. Meil jagub koostöö kohta vaid häid sõnu ja julgeme soovitada kõigile, kes hindavad paindlikkust, positiivsust, pühendumust ja professionaalsust, sest just need omadused iseloomustavad Adelante meeskonda. Adelante õpetajad suudavad luua sellise atmosfääri, et tunnis olles kõik muu peale keeleõppe ununeb.

Anu Allikvee, AR Tähelend juhataja:

Mina hakkasin õppima inglise keelt sel põhjusel, et kui mul ühel päeval on vaja suhelda inglise keeles, siis on hilja hakata sellega tegelema. Tänaseks pole ma seda kahetsenud ja pole kahetsenud kordagi, et valisin keeleõppe partneriks Adelante Koolituse OÜ. Mulle meeldib, et meie õppimine on väga paindliku süsteemiga. Kuna kasutan enamasti personaalõpet, siis saame valida mulle sobivad ajad, mulle sobiva graafiku ja arvestada minu eripäradega õppimisel. Õpetaja on osanud hinnata minu vajadusi, pakkudes erinevaid teemasid, et tunnid oleksid huvitavad ja arendavad. Kõige suuremaks eduks enda puhul pean seda, et tänu nendele keeleõpetele olen ma saanud väga hea grammatikabaasi ja õppinud nii kõne- kui erialast keelt. Ja ma ei karda enam teha vigu, vaid tean, et ainus viis keelt omandada on seda kasutada.

Mare Johandi ja Margit Salmar , Sihtasutus Kutsekoda, koordinaatorid:

Koolitus vastas täielikult meie ootustele harjutada suhtluse ABC-d: kõne kuulamist, efektiivset reageerimist, eneseväljendust jms.
Õpetaja oli väga toetav ja aitas meil igati ebakindlusest üle saada. Ta püüdis grammatikat meile võimalikult lihtsaks teha ning üldse sisendas meile kogu aeg, et inglise keel ongi lihtne ja me saame hästi hakkama. Ta innustas meid inglise keelt igal võimalusel praktiseerima, näiteks osalema rahvusvahelistes projektides ja väliskoolitustel. Suurt tuge saime õppereiside projektitaotluste ja esitlusete koostamisel ja harjutamisel.

Kuna olime tunnis kolleegiga kahekesi õpilaste rollis, siis polnud pääsu pideva suhtlemise eest ja see oligi hea. Pidime kolleegiga vaheldumisi rääkima. Mõte oli kogu aeg aktiivne ja pingutus maksimaalne. Tunni käigus tulid meelde ka need sõnad, mida me tõesti kunagi lapsepõlves õppisime. Tunnid olid põnevad ja vaheldusrikkad.